queenofuniverse

Alla inlägg under juli 2013

Av Greta Hallonberg - 13 juli 2013 10:34

Ängeln Ieilael säger :

Ängeln för den framtid vi

måste skapa och han ser bortom horisonten.

Han säger att han ska hjälpa dig att

fatta rätt beslut vid alla vägskäl.


Ha en fin dag i solen.


Kram//Greta

Av Greta Hallonberg - 12 juli 2013 07:59

Ängeln Gabriel säger.


Månens och det lyckliga

hemmets ärkeängel som omsluter

dig med sina silvervingar.

Hans silverstrålar skänker frid

åt dig och dina nära och kära.

 

Ha en underbar dag.

 

Kram//Greta

Av Greta Hallonberg - 11 juli 2013 08:35

Ängeln Mumiah

Den vita ängeln som råder över

medicin och hälsa.

Han säger att du inte behöver oroa dig för

din egen eller andras hälsa,

eftersom han är med dig.

 

Vänligen //Greta

Av Greta Hallonberg - 10 juli 2013 17:30

Jaha då är det någon som inte tycker att jag skall

lägga ut bilderna här på bloggen.

Och jag vill ju inte hamna i klistret.

Men det kan även vara av elakhet man vet inte.

Jag vet vart IP-Nummret kommer ifrån.

Men jag kommer att skriva text varje dag ändå.

Och naturligtvis svara på det frågor som ni ställer.


SVAR: Till dig Ewa du kan fråga vad du vill och jag ska

göra mitt bästa för att svara så fort jag någonsin kan.


Väl mött igen imorgon.

Av Greta Hallonberg - 4 juli 2013 22:05

Hejsan och Välkommen till denna andliga blogg.

Här kan du få vägledning inom både andlighet, tarot, änglakort och orakelkort m.m

Bara att ställa din fråga i kommentaren så kommer du att få ett svar av mig

i samma kommentar ruta som du skrivit din fråga.

Kommer att svara så fort jag någonsin kan.

Och naturligtvis är detta GRATIS

Kram Queen of Universe.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är andlig och har kontakt med andevärlden. Vill du ha hjälp med vägledning så kan du ställa en fråga till mig och jag ska ge dig ett svar.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards